I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 6, 2011

cinta..syg..rndu dia sgt2

dia terlalu istimewa dalam hidup aku...dia la semangat baru aku..dialah keyakinan aku..dialah pelita yang menyuluh kehidupan aku..dialah teman terbaik aku dikala suka dan duka..dialah jantung hati aku...dialah segalanya utk aku...

aku x dapat bayangkan hidup aku tanpa dia...kerna dia terlalu bermakna utk aku..aku x sanggup kehilangan dia..kerna aku terlalu menyayanginya...terlalu mencintainya...dia banyak buat aku tersenyum bahagia...dia juga banyak mengubah pendirian aku...mengajar aku erti tanggungjawab...dia juga anugerah terindah buat aku...

aku tidak mahu pape pun terjadi pada dirinya..kerna aku x sanggup melihat penderitaannya...birlah aku yg menggantikan segala kesakitan dirinya....kini hati aku jiwa aku hanya utk dirinya...biarlah dia cinta terakhir aku...


                                    
"myluv"
ayg syg abg sgt2!!!