I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 29, 2011

....

da lama x upadate blog ni...wndu nye nk menaip..heheheh

thun ni mmg byk bwa perubahan...dri segi cinta...hidup dn kerjaya...
pening bila dipikrkan semua ni....boleh naik gila.....hehehe

CINTA??
akhirnya aku berjaya kluar dr SANGKAR CINTA!!!heheh...aku bebas sebebas nya utk sementara ni....
da xde jodoh nk uat cm ner kn..aku redha ngn semua ni....aku kehilangan dia uat slamanya meskipun masih ader sedikit rasa kasih uat dirinya...
utk awk disana..sy doakan kebahagian awk dan dia...uat la yg terbaik awk berdua..sy restui hubungan kalian meskipun aty sy sakit dn mmberontak....

YA ALLAH BERIKANLAH AKU YG TERBAIK DALAM HIDUP...PERTEMUKANLAH AKU DENGAN INSAN YANG BENAR MENYAYANGI DAN MENCINTAI AKU... KURNIAKANLAH AKU INSAN YANG DAPAT MEMBIMBING AKU KE JALAN MU..AMIN...

KERJAYA??
insya ALLAH aku bakal bertukar tempat keje baru kalo ader rezeki....minx2 ni yg terbaik utk aku mulakan sebuah kehidupan baru.....semoga ape yg aku perolehi slama ni dptlah aku buat bekalan@ pengalaman aku utk hari2 mendatang...